عشق یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حس عجیبی دارم...

انگار خیلی از من دور شدی...

امروز دیدمت درس زمانی که تومنو نمیدیدی...

قلبم لرزید...

چشمات...

یادش دیونم میکنه...


یاد لحظه ای که تو آغوش من بودیو بوسیدنشون شیرین بود برام...

نمیدونم شاید رد لب های کس دیگ روشون باشه...

نفسمو توسینم حبس کردم تا جلو بغضمو بگیرم...

دویدم طرفت که نگاتو از من نگیری...


بی دلیل صدات زدم: نرو...

ولی لابه لای جمعیت تورو گم کردم...


احساس درد کل وجودمو گرفته...

چراغ های راه روی بیمارسان پشت سر هم رد میشن و من اسم تورو زمزمه میکنم:

نرو تنهام نزار...

دکترا داد میزن ببرینش اتاق عمل...

ولی دیگ خیلی دیر شده...


جونی عاشق با قلبی خسته درغروب غمگین با مرگی سخت و در حصرت دیدن عشقش چشم از

دنیای بی کسی و غریبی بست و سمت آسمون پرکشید...


 

تسلیت قلب صبورم دیگ اون دوست نداره...




 

 

تو منو سوزوندی و رفتی...                        عشقو ازم گرفتی و رفتی....

 

ندونسی که چی می کشم...                        هرچی خواسی گفتی و رفتی...

 

 

امشب یه نفر از پیشتون پرکشید...

سمت اسمونی که خدا توش هس...خدایی که تنهات نمیزاره...

خدایی که دلتو نمیکشه...خدایی که عشقو ازت نمیگیره...

خدایا دوست دارم...

یه روزی جای کلمه ی خدا اسم تو بود...

 

نمیدونسم تو امروز دلمو میشکونی...

نمیدونسم منو تو بی کس ترین دنیا تنها میزاری و میری...

 

خیلی پشیمونم از خودمو تو...از لحظه ی با هم بودنمون...از لبخندی که بهت میزدم...

 

ولی دیگ حالا اون لبخندو نمیبینی...

چون صورتم دیگ پیش تو نیس...

زیره خاکه...



نظرات شما عزیزان:

Nsm2
ساعت12:57---6 شهريور 1392
خیلی زیبا بود عزیزم
بهم سر بزنی خوشحالم کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,ساعت 12:15 توسط رها| |